Nabídka formátů
Pro lepší orientaci jsme kompletní portfolio reklamních formátů rozdělili podle typů. V detailním popisu najdete ukázky a technické parametry.
Chci inzerovatDisplejové formáty
Sticky
Formát Sticky zaručuje na obrazovce zařízení 100% viditelnost a nejvyšší proklikovost. Stejně jako u jiných formátů může být jeho atraktivita zvýšena pomocí funkcí Rich Media. Pro rychlou konverzi lze využít funkce Click 2 Call s přímým vytočením telefonního čísla.
Bannery
Bannery jsou standardním a také nejrozšířenějším formátem. Široký zásah na nejrůznější publika je dán možností využít hned několika způsobů cílení. Bannery také podporují Rich Media, která jim přidávají na atraktivitě.
Interscroller
Principem fungování tohoto formátu je posouvání stránky. Reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde jej uživatel postupně odkrývá scrollováním. Rychlost rozbalení Interscrolleru si řídí uživatel sám a to lze vhodně využít při řešení kreativy.
Viněta
Viněta je jednoduchý a výrazný formát. Setkáte se s ní obvykle na redakčních webech. Objeví se okamžitě po kliknutí na článek a zobrazí se přes celou obrazovku. Pro čtení článku je nutné zavřít reklamu křížkem.
Nativní reklama
Nativní reklama je na webu zpravidla umístěna do výpisu článků. Napodobuje anotaci článku, ale proklikává na web inzerenta. Obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text.
Branding
Formát svým rozměrem pokryje i velké počítačové obrazovky. Využívá pozadí stránky a nijak nezasahuje do obsahu webu. Branding často používají pro své kampaně velcí inzerenti, protože je vhodný pro brandovou propagaci.
In-Media
Desktopový variabilní formát, který se zobrazuje uvnitř určitého média. Může být umístěn jak v obsahovém videu, tak i článkovém obrázku nebo v galerii. Nabízí různé rozměry a způsoby zobrazení i různé varianty reklamy (display a native)
Video formáty
Outstream
Outstream, lze umístit i mimo weby s video obsahem - třeba na stránky s články. Čtenářům se zobrazí při scrollování čteného textu.
Instream
Instream nabízí tři možnosti zobrazení a to buď na začátku přehrávaného video obsahu nebo v jeho průběhu či po dokončení.
Bumper
Bumper je reklamní video formát pro krátká sdělení. Nelze jej přeskočit. Bumper se divákům zobrazuje ve videopřehrávačích a je vhodný například pro storytelling.
HbbTV formáty
Zjistit více o reklamě HbbTVSwitchroll
Video formát který nabízí okamžitý přehled o běhu a výkonu kampaně a reklamního sdělení. Přehraje automaticky po přepnutí kanálu. Možnost několika typů cílení zaručí lepší zásah televizních publik.
XXL Banner
Banner ve tvaru písmene L ukotvený k levému dolnímu rohu obrazovky zobrazí reklamní sdělení až na 25% její plochy. To znamená nepřehlédnutelnost a velký prostor pro kreativu.
Push2Play
Banner s funkcí Push 2 Play je interaktivní. Po stisknutí červeného tlačítka si televizní divák reklamu sám přehraje. Společně s pokročilými možnostmi cílení nabízí okamžité statistiky průběhu kampaně.
TV Banner
Formát disponuje dvěma velikostmi Bannerem a Big Bannerem. Ten se zobrazí přes celou šířku televizní obrazovky. Stejně jako ostatní televizní formáty lze TV Banner propojit s reklamní aplikací v HbbTV.