Branding
Největší formát v online reklamě
Největší formát v online reklamě doplní pozadí vašeho webu, zatímco jeho hlavní část s obsahem zůstane beze změn. Branding používají především velcí inzerenti. Na vaše stránky se tak dostane prémiová reklama známých společností a značek.
Branding může být rozšířen o speciální funkce a efekty Rich Media, které zahrnují například animované překrývání dvou vrstev ovlivňované pohybem myši, video obsah, více proklikových ploch a další interaktivitu.
Zajímá mě toNejpoužívanější rozměry bannerů
Branding | 2000x1400 px |
---|
Technické specifikace
Rozměr kreativy
2000 x 1400 px
Formáty
JPG, PNG, GIF, HTML5
Maximální datová velikost
350 kB / 450 kB*
*platí pro formát HTML5
Lze nakupovat přes
DSP Adform (R2B2 Premium Online)
+ Google Display & Video 360 a AppNexus
Tvorba kreativy
*Pro správné zobrazení kreativy těchto rozměrů je optimální šířka webu v rozmezí 950 px až 1080 px. U ostatních webů včetně responzivních je zpravidla provedena jednoduchá úprava a to podle situace buď na straně vydavatele nebo R2B2.