Přejít na obsah

Jak inzerovat

Reklamní síť R2B2 poskytuje velký zásah a možnost inzerce na počítačích, mobilech i na televizních obrazovkách. S programatickým online nákupem reklamního prostoru inzerujete okamžitě a kampaně si řídíte sami. K dispozici budete mít všechny reklamní formáty, pokročilá cílení i okamžité statistiky a výsledky kampaní.

Chci inzerovat

Inzerce na všech obrazovkách

V rámci sítě R2B2 můžete inzerovat na všech obrazovkách, od mobilů, přes počítače až po televize.

Správa kampaní

Svoji kampaň můžete kompletně spravovat sami a kdykoliv jí upravit. Její statistiky vidíte ihned.

Uživatelská podpora

Vaše dotazy rádi zodpovíme a se vším vám pomůžeme, od vhodného nastavení kampaně až po reporting.

Detailní cílení

S velkým výběrem a přesností cílení v síti R2B2 dokážete oslovit ty správné příjemce reklamy. Každé cílení Vám ve výsledku ušetří náklady.

  • Výběr z mnoha druhů cílení

  • Efektivní komunikace díky správnému výběru publika

  • Využití vlastních dat, retargeting a storytelling

Zobrazit více o cílení

Sociodemografie

Cílení reklamního sdělení podle věku, pohlaví či příjmové skupiny uživatelů je základní způsob cílení reklamy.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Behaviorální cílení

Znamená, že cílíte na uživatele podle jejich zájmů (např. sport, zahrada, móda ap.) a zajistíte si tak výběr vhodného publika.

mobile mobile
desktop desktop

Časové cílení

RTB kampaň může běžet podle vašich potřeb v různých časových intervalech, v konkrétní dny a hodiny.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

+10 dalších druhů cílení

Dále můžete využít například geografické cílení, cílení na konkrétní domény, nebo třeba podle obsahu webu

Nabízíme široký výběr formátů

V nabídce R2B2 najdete veškeré reklamní formáty. Seznamte se s jejich možnostmi a výhodami a pro cíl své kampaně si vyberte ty správné.

Sticky
Bannery
Interscroller
Všechny formáty
Ikona TV
Dohromady až 295 zapojených médií

Zapojená média

S R2B2 spolupracují nejvýznamnější mediální domy a televizní stanice. Proto vám můžeme nabízet atraktivní reklamní prostor programaticky, to znamená tím nejrychlejším a nejjednodušším možným způsobem.

  • Nástroje pro precizní načasování

  • Efektivní komunikace díky správnému výběru publika

Více informací
Dohromady až 295 zapojených médií