Reklama v HbbTV
S R2B2 můžete reklamou oslovit také televizní diváky. Stejně jako v online reklamě si budete řídit a optimalizovat v reálném čase i televizní kampaň.
Chci inzerovatCo je HbbTV
Zkratka znamená Hybrid Broadband TV. Jedná se o televizní vysílání kombinované s širokopásmovým internetem. Majitelům chytrých (hybridních) televizí tato funkce rozšiřuje možnosti sledování televizního programu. Funkce HbbTV je známa také pod názvem Červené tlačítko. Divákům zpřístupňuje archivy, videotéky nebo třeba informace o počasí.
Jaký zásah má reklama v HbbTV
Měření ukázalo, že při sledování hybridního vysílání HbbTV jsou u televizoru průměrně dva diváci (resp. 2,06 diváka na jednu obrazovku). Z aktivní cílové skupiny spadá 58 % diváků do věkové hranice 25–54 let. Dále se 38 % diváků řadí do A+B socioekonomické třídy.
TV | HbbTV | Internet | |
---|---|---|---|
Prokazatelný zásah | 9 500 000 diváků | 2 183 600 diváků | 7 000 000 diváků |
Interaktivita | ne | ano | ne |
Pokročilá cílení | ano | ano | ano |
Komunikace One-to-One | ne | ano | ano |
Cenotvorba | přímý nákup | aukce v reálném čase přímý nákup | aukce v reálném čase přímý nákup |
Nákup a optimalizace v reálném čase | ne | ano | ano |
Viditelná imprese | nezaručeno | ano | nezaručeno |
Prime time dle ceny | podle GRP | podle RTB aukce | podle RTB aukce |
Frekvence zobrazení | ne | ano | ano |
Jaké statistiky získáte z programatické kampaně v HbbTV
R2B2 standardizuje formáty a metriky pro všechny typy obrazovek a proto i u HbbTV získáte stejné metriky, jaké znáte z online kampaní. S programatickým nákupem je můžete sledovat v reálném čase a napříč dimenzemi.
Televizní stanice zapojené v síti R2B2
Óčko
Óčko Gold
Retro Music TV
Markíza
Dajto
Doma
Krimi