Cílení
Cílení je velká výhoda programatického nákupu. Zadavatelé se s jeho pomocí dostanou mnohem blíže k relevantnímu publiku, což vede k lepším výsledkům celé kampaně. V reklamní síti R2B2 lze napříč všemi obrazovkami využít hned několik typů cílení.
Chci inzerovatVýběr z mnoha druhů cílení
Obsáhlá nabídka a flexibilita cílení, od behaviorálního až třeba po jednotlivé modely zařízení, umožňuje nastavit cílení podle vlastních potřeb.
Oslovení uživatelů jednotlivě
Výhoda oproti jiným mediatypům - individuální oslovení čtenářů podle různých kategorií, věku, koníčků nebo jen těch, kteří shání určitý produkt.
Precizní načasování
Kampaň se může automaticky spouštět v libovolnou dobu, ať už chcete využít jen víkendy, dopoledne, nebo třeba čas, kdy běží v televizi určitý pořad.
Sociodemografie
Cílení reklamního sdělení podle věku, pohlaví či příjmové skupiny uživatelů je základní způsob cílení reklamy.
Behaviorální cílení
Znamená, že cílíte na uživatele podle jejich zájmů (např. sport, zahrada, móda ap.) a zajistíte si tak výběr vhodného publika.
Časové cílení
RTB kampaň může běžet podle vašich potřeb v různých časových intervalech, v konkrétní dny a hodiny.
Geografické cílení
Cílit můžete také na konkrétní lokality a zásah zpřesnit na kraje, města, obce dokonce na jejich části až na úroveň PSČ.
Retargeting
To je opětovné oslovení uživatelů, kteří se s vaším reklamním sdělením již jednou setkali.
Vlastní data
Využijete jednak k oslovení uživatelů či klientů, které už znáte, ale také k oslovení publika, které zná vás.
Data třetích stran
Poskytují možnost nákupu cílení od tzv. třetích stran. Jde například o publika sestavená na základě strojového porozumění obsahu navštěvovaných stránek, nebo takzvané triggery, které sledují některé veřejné ukazatele (počasí, televizní program, kurz) a podle jejich vývoje upravují běh kampaní.
Cílení na obrazovky
Zvolte si obrazovku, která bude Vaší kampani nejlépe vyhovovat. Na výběr máte desktopy, mobily, tablety i televizi.
Domény a stanice
Se svou reklamou můžete cílit i na konkrétní weby a televizní stanice. Celé portfolio médií zapojených v síti R2B2 je dostupné pod maskou r2b2.cz a většina z nich i bez masky na jejich doménách.
Značky a modely mobilních telefonů
Na uživatele mobilů lze zacílit podle značek jejich telefonů (Apple, Samsung Huawei a další) a dokonce i podle jednotlivých modelů.
Značky a modely televizorů
Na příjemce reklamy s HbbTV zacílíte přímo přes značky televizorů a jejich modely (LG, Samsung, Panasonic) nebo série a modely výrobců (Smart TV, VERA a další)
Obsahové cílení
Rozdělení uživatelů internetu do segmentů podle jejich zájmů (např. zahrada, cestování, móda) umožňuje účinně cílit reklamu. Ta se dostane k těm, kteří mají k vašemu produktu nebo značce blízko.
Cílení na míru
S programatickou reklamou si zvolíte obrazovku, která bude nejlépe vyhovovat vaší online kampani. Na výběr máte desktop, tablety, mobilní telefony nebo televize.