Přejít na obsah

Cílení

Cílení je velká výhoda programatického nákupu. Zadavatelé se s jeho pomocí dostanou mnohem blíže k relevantnímu publiku, což vede k lepším výsledkům celé kampaně. V reklamní síti R2B2 lze napříč všemi obrazovkami využít hned několik typů cílení.

Chci inzerovat

Výběr z mnoha druhů cílení

Obsáhlá nabídka a flexibilita cílení, od behaviorálního až třeba po jednotlivé modely zařízení, umožňuje nastavit cílení podle vlastních potřeb.

Oslovení uživatelů jednotlivě

Výhoda oproti jiným mediatypům - individuální oslovení čtenářů podle různých kategorií, věku, koníčků nebo jen těch, kteří shání určitý produkt.

Precizní načasování

Kampaň se může automaticky spouštět v libovolnou dobu, ať už chcete využít jen víkendy, dopoledne, nebo třeba čas, kdy běží v televizi určitý pořad.

Sociodemografie

Cílení reklamního sdělení podle věku, pohlaví či příjmové skupiny uživatelů je základní způsob cílení reklamy.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Behaviorální cílení

Znamená, že cílíte na uživatele podle jejich zájmů (např. sport, zahrada, móda ap.) a zajistíte si tak výběr vhodného publika.

mobile mobile
desktop desktop

Časové cílení

RTB kampaň může běžet podle vašich potřeb v různých časových intervalech, v konkrétní dny a hodiny.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Geografické cílení

Cílit můžete také na konkrétní lokality a zásah zpřesnit na kraje, města, obce dokonce na jejich části až na úroveň PSČ.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Retargeting

To je opětovné oslovení uživatelů, kteří se s vaším reklamním sdělením již jednou setkali.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Vlastní data

Využijete jednak k oslovení uživatelů či klientů, které už znáte, ale také k oslovení publika, které zná vás.

mobile mobile
desktop desktop

Data třetích stran

Poskytují možnost nákupu cílení od tzv. třetích stran. Jde například o publika sestavená na základě strojového porozumění obsahu navštěvovaných stránek, nebo takzvané triggery, které sledují některé veřejné ukazatele (počasí, televizní program, kurz) a podle jejich vývoje upravují běh kampaní.

mobile mobile
desktop desktop

Cílení na obrazovky

Zvolte si obrazovku, která bude Vaší kampani nejlépe vyhovovat. Na výběr máte desktopy, mobily, tablety i televizi.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Domény a stanice

Se svou reklamou můžete cílit i na konkrétní weby a televizní stanice. Celé portfolio médií zapojených v síti R2B2 je dostupné pod maskou r2b2.cz a většina z nich i bez masky na jejich doménách.

mobile mobile
desktop desktop
tv tv

Značky a modely mobilních telefonů

Na uživatele mobilů lze zacílit podle značek jejich telefonů (Apple, Samsung Huawei a další) a dokonce i podle jednotlivých modelů.

mobile mobile

Značky a modely televizorů

Na příjemce reklamy s HbbTV zacílíte přímo přes značky televizorů a jejich modely (LG, Samsung, Panasonic) nebo série a modely výrobců (Smart TV, VERA a další)

tv tv

Obsahové cílení

Rozdělení uživatelů internetu do segmentů podle jejich zájmů (např. zahrada, cestování, móda) umožňuje účinně cílit reklamu. Ta se dostane k těm, kteří mají k vašemu produktu nebo značce blízko.

desktop desktop

Cílení na míru

S programatickou reklamou si zvolíte obrazovku, která bude nejlépe vyhovovat vaší online kampani. Na výběr máte desktop, tablety, mobilní telefony nebo televize.

desktop desktop

Chcete skrze nás inzerovat? Spojte se s námi.

Mám zájem