Interscroller
Největší a zároveň nejvyužívanější mobilní formát v displayové reklamě. Interscroller se uživatelům zobrazí při scrollování stránky a svou velikostí pokryje téměř celou obrazovku telefonu. Právě díky své nepřehlédnutelnosti je pro inzerenty atraktivním a hojně využívaným formátem. Interscroller má stejné vlastnosti jako bannerový formát, pouza je doplněn efektem scrollování.
Zajímá mě toNejpoužívanější rozměry bannerů
Interscroller | 720x1280 px |
---|
Technické specifikace
Rozměry kreativy
720 x 1280 px
využitelná plocha 700×920 px (mimo tuto plochu může na některých zařízeních dojít k ořezu kreativy)
Formáty
JPG, PNG, GIF, HTML5
Maximální datová velikost
250 kB
Lze nakupovat přes
DSP Adform (R2B2 Premium Online)
+ Google Display & Video 360, Criteo, RocketFuel, Adroll a další
Tvorba kreativy
- Interscroller funguje stejně jako klasický banner, který se zobrazuje na pozadí a jeho výroba je také stejně jednoduchá. Do svého DSP nahrajete kreativu jako standardní banner s rozměry podle technických specifikací.