Nativní reklama
Nativní reklama je na webu zpravidla umístěna mezi běžné úvodní texty ve výpisu článků, tedy jako „In feed”. Její správné fungování je podmíněno tím, že splývá s okolním obsahem. To znamená, že vypadá jako anotace článku, ale je označena. Čím pečlivěji je vybrán doprovodný obrázek tak, aby zapadal mezi ostatní fotografie a čím je krátký text podobnější dalším textům ve výpisu článků, tím lepší výsledek lze od reklamy očekávat. Spojení s redakčním obsahem jí dodává na věrohodnosti. Na rozdíl od anotace k článku proklikává nativní reklama přímo na web inzerenta. Tam by měl další obsah na reklamu vhodně navazovat.
Nativní reklama obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text. Počet znaků a velikost obrázku jsou, vzhledem k umístění ve výpisu článků, omezeny. To zaručuje, že reklama „splyne“ s okolím a právě to je také podstata jejího správného působení.
Reklamu je možné přesně přizpůsobit pro každý web jednotlivě. Toho lze dosáhnout vložením více textů a obrázků o různých rozměrech do jedné reklamy (šablony). Technologie R2B2 při každém jednotlivém zobrazení (na každé webové stránce, kde je reklama zobrazena) automaticky zvolí rozměrově nejvhodnější text a obrázek.
Zajímá mě toTvorba kreativy
- Tvorbu kreativy vám usnadní R2B2 Native Generator. Jako první krok si připravte příslušný text a obrázek o třech velikostech (viz. sekce technické specifikace). Následně připravené podklady nahrajte do R2B2 Native Generatoru a postupujte dle instrukcí. Výslednou kreativu pak nahrajte do platformy Adform DSP.
- Tři rozměry obrázků slouží k lepšímu přizpůsobení reklamy napříč obsahem jednotlivých médií v síti R2B2. Jak pro obrázky, tak i pro texty platí, že lze při cílení na konkrétní web či pozici volit zcela přesný rozměr/délku a tím dosáhnout ještě nativnějšího zobrazení.
- Čím více se podobá běžnému úvodnímu textu článku a pečlivě vybraný doprovodný obrázek dobře zapadá mezi ostatní fotografie, tím lepší výsledek lze očekávat.