Nabídka formátů
Pro lepší orientaci jsme kompletní portfolio reklamních formátů rozdělili podle typů. V detailním popisu najdete ukázky a technické parametry.
Chci inzerovatDisplejové formáty
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/04/sticky.png)
Sticky
Formát Sticky zaručuje na obrazovce zařízení 100% viditelnost a nejvyšší proklikovost. Stejně jako u jiných formátů může být jeho atraktivita zvýšena pomocí funkcí Rich Media. Pro rychlou konverzi lze využít funkce Click 2 Call s přímým vytočením telefonního čísla.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/04/bannery.png)
Bannery
Bannery jsou standardním a také nejrozšířenějším formátem. Široký zásah na nejrůznější publika je dán možností využít hned několika způsobů cílení. Bannery také podporují Rich Media, která jim přidávají na atraktivitě.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/e3f305006a61334c857234a0fa12265b-small.png)
Interscroller
Principem fungování tohoto formátu je posouvání stránky. Reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde jej uživatel postupně odkrývá scrollováním. Rychlost rozbalení Interscrolleru si řídí uživatel sám a to lze vhodně využít při řešení kreativy.
![Viněta-nahled](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/vineta-nahled.png)
Viněta
Viněta je jednoduchý a výrazný formát. Setkáte se s ní obvykle na redakčních webech. Objeví se okamžitě po kliknutí na článek a zobrazí se přes celou obrazovku. Pro čtení článku je nutné zavřít reklamu křížkem.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/nativni-nahled.png)
Nativní reklama
Nativní reklama je na webu zpravidla umístěna do výpisu článků. Napodobuje anotaci článku, ale proklikává na web inzerenta. Obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text.
![Branding_Nahled](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/branding-nahled.png)
Branding
Formát svým rozměrem pokryje i velké počítačové obrazovky. Využívá pozadí stránky a nijak nezasahuje do obsahu webu. Branding často používají pro své kampaně velcí inzerenti, protože je vhodný pro brandovou propagaci.
![In_Media_Nahled](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/in-media-nahled.png)
In-Media
Desktopový variabilní formát, který se zobrazuje uvnitř určitého média. Může být umístěn jak v obsahovém videu, tak i článkovém obrázku nebo v galerii. Nabízí různé rozměry a způsoby zobrazení i různé varianty reklamy (display a native)
Video formáty
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/outstream-nahled.png)
Outstream
Outstream, lze umístit i mimo weby s video obsahem - třeba na stránky s články. Čtenářům se zobrazí při scrollování čteného textu.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/instream-nahled.png)
Instream
Instream nabízí tři možnosti zobrazení a to buď na začátku přehrávaného video obsahu nebo v jeho průběhu či po dokončení.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/bumper-nahled.png)
Bumper
Bumper je reklamní video formát pro krátká sdělení. Nelze jej přeskočit. Bumper se divákům zobrazuje ve videopřehrávačích a je vhodný například pro storytelling.
HbbTV formáty
Zjistit více o reklamě HbbTV![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/switchroll-nahled.png)
Switchroll
Video formát který nabízí okamžitý přehled o běhu a výkonu kampaně a reklamního sdělení. Přehraje automaticky po přepnutí kanálu. Možnost několika typů cílení zaručí lepší zásah televizních publik.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/xxl-banner-nahled.png)
XXL Banner
Banner ve tvaru písmene L ukotvený k levému dolnímu rohu obrazovky zobrazí reklamní sdělení až na 25% její plochy. To znamená nepřehlédnutelnost a velký prostor pro kreativu.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/push2play-nahled.png)
Push2Play
Banner s funkcí Push 2 Play je interaktivní. Po stisknutí červeného tlačítka si televizní divák reklamu sám přehraje. Společně s pokročilými možnostmi cílení nabízí okamžité statistiky průběhu kampaně.
![](https://r2b2.cz/wp-content/uploads/2024/05/xxl-banner-nahled.png)
TV Banner
Formát disponuje dvěma velikostmi Bannerem a Big Bannerem. Ten se zobrazí přes celou šířku televizní obrazovky. Stejně jako ostatní televizní formáty lze TV Banner propojit s reklamní aplikací v HbbTV.