Jak o vás pečujeme

Maximalizace vašich příjmů je naším nejdůležitějším cílem. Spolupráce s námi má však i další výhody. Vydavatelé po celém světě oceňují naši rychlou a individuální podporu a ochotu udělat něco navíc. Naši technologii budete moci snadno a rychle napojit, a své příjmy zvýšit hned. K vaší spokojenosti přispěje:

Snadná integrace

Snadná integrace

Vydělávat můžete začít ihned. Naše služby lze snadno a rychle implementovat.

  • Můžete použít Tag-in-tag nebo Prebid.
  • Pomůžeme vám vše nastavit. Náš technický tým je vám kdykoli k dispozici.

Přehledné statistiky

Přehledné statistiky

Jakmile začnete vydělávat peníze, můžete kdykoli snadno zkontrolovat výkon reklamních pozic.

  • Analyzujte výkon reklamy a sledujte metriky zobrazení, eCPM a tržeb.
  • Stáhněte si statistiky prostřednictvím CSV nebo API.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

O každého vydavatele se staráme individuálně. Získáte vlastního account managera.

  • Nejsme anonymní, nedostupná organizace. Péče o zákazníky je to, co nás činí jedinečnými. Kdykoli se na nás obrátíte, reagujeme rychle.

Technická podpora

Technická podpora

Náš technický tým vám pomůže s každým problémem a rychle najde řešení.

  • Poradíme vám při implementaci kódu na vaše webové stránky.
  • Náš tým IT specialistů je vám k dispozici, aby vyřešil všechny technické problémy, které mohou nastat.

Řešení na míru

Řešení na míru

Předem připravená řešení nejsou pro každého. Proto jsme schopni přizpůsobit ho každému vydavateli na míru - po celém světě.

  • Přizpůsobujeme se jedinečným potřebám každého vydavatele.
  • Máte nestandardní potřeby? Poradíme si s nimi.

Vlastní header bidding wrapper

Vlastní header bidding wrapper

Nemusíte nic dělat. Máme vlastní HB wrapper, který vše vyřeší za vás.

  • A navíc můžete zapojit vlastní poptávku.

Co vydavatelé oceňují na R2B2

Velcí vydavatelé

  • Naše řešení je kompatibilní s jejich aktuálním setupem.

  • Mohou si stáhnout statistiky prostřednictvím API.

  • Technické řešení je uzpůsobené pro spouštění jejich vlastních kampaní.

Středně velcí vydavatelé

  • Nemusí umět programovat.

  • Získají exkluzivní přístup k reklamním zdrojům (SSP), které jsou dostupné pouze největším vydavatelům.

  • Mohou se soustředit na svůj byznys - R2B2 je jejich programatickým týmem.