Cílení

Cílení je velká výhoda programatického nákupu. Zadavatelé se s jeho pomocí dostanou mnohem blíže k relevantnímu publiku, což vede k lepším výsledkům celé kampaně. V reklamní síti R2B2 lze napříč všemi obrazovkami využít hned několik typů cílení.

Chci inzerovat
Výběr z mnoha druhů cílení

Obsáhlá nabídka a flexibilita cílení, od behaviorálního až třeba po jednotlivé modely zařízení, umožňuje nastavit cílení podle vlastních potřeb.

Oslovení uživatelů jednotlivě

Výhoda oproti jiným mediatypům - individuální oslovení čtenářů podle různých kategorií, věku, koníčků nebo jen těch, kteří shání určitý produkt.

Precizní načasování

Kampaň se může automaticky spouštět v libovolnou dobu, ať už chcete využít jen víkendy, dopoledne, nebo třeba čas, kdy běží v televizi určitý pořad.

Sociodemografie

Sociodemografie

Cílení reklamního sdělení podle věku, pohlaví či příjmové skupiny uživatelů je základní způsob cílení reklamy.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Behaviorální cílení

Behaviorální cílení

Znamená, že cílíte na uživatele podle jejich zájmů (např. sport, zahrada, móda ap.) a zajistíte si tak výběr vhodného publika.

Mobil Mobil
Desktop Desktop

Časové cílení

Časové cílení

RTB kampaň může běžet podle vašich potřeb v různých časových intervalech, v konkrétní dny a hodiny.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Geografické cílení

Geografické cílení

Cílit můžete také na konkrétní lokality a zásah zpřesnit na kraje, města, obce dokonce na jejich části až na úroveň PSČ.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Retargeting

Retargeting

To je opětovné oslovení uživatelů, kteří se s vaším reklamním sdělením již jednou setkali.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Vlastní data

Vlastní data

Využijete jednak k oslovení uživatelů či klientů, které už znáte, ale také k oslovení publika, které zná vás.

Mobil Mobil
Desktop Desktop

Data třetích stran

Data třetích stran

Poskytují možnost nákupu cílení od tzv. třetích stran. Jde například o publika sestavená na základě strojového porozumění obsahu navštěvovaných stránek, nebo takzvané triggery, které sledují některé veřejné ukazatele (počasí, televizní program, kurz) a podle jejich vývoje upravují běh kampaní.

Mobil Mobil
Desktop Desktop

Cílení na obrazovky

Cílení na obrazovky

Zvolte si obrazovku, která bude Vaší kampani nejlépe vyhovovat. Na výběr máte desktopy, mobily, tablety i televizi.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Domény a stanice

Domény a stanice

Se svou reklamou můžete cílit i na konkrétní weby a televizní stanice. Celé portfolio médií zapojených v síti R2B2 je dostupné pod maskou r2b2.cz a většina z nich i bez masky na jejich doménách.

Mobil Mobil
Desktop Desktop
Televize Televize

Značky a modely mobilních telefonů

Značky a modely mobilních telefonů

Na uživatele mobilů lze zacílit podle značek jejich telefonů (Apple, Samsung Huawei a další) a dokonce i podle jednotlivých modelů.

Mobil Mobil

Značky a modely televizorů

Značky a modely televizorů

Na příjemce reklamy s HbbTV zacílíte přímo přes značky televizorů a jejich modely (LG, Samsung, Panasonic) nebo série a modely výrobců (Smart TV, VERA a další)

Televize Televize

Obsahové cílení

Obsahové cílení

Rozdělení uživatelů internetu do segmentů podle jejich zájmů (např. zahrada, cestování, móda) umožňuje účinně cílit reklamu. Ta se dostane k těm, kteří mají k vašemu produktu nebo značce blízko.

Desktop Desktop

Cílení na míru

Cílení na míru

S programatickou reklamou si zvolíte obrazovku, která bude nejlépe vyhovovat vaší online kampani. Na výběr máte desktop, tablety, mobilní telefony nebo televize.

Desktop Desktop