Po 5 letech práce pro Google v Dublinu se vrátil do Česka, zde se stal yield managerem v agentuře AdActive. Jaký má Jan Zubina pohled na poslední trendy v programatice, jako jsou Better Ads, header bidding nebo CPM za viditelné imprese?
12.9.2018, Videopodcasty
Po 5 letech práce pro Google v Dublinu se vrátil do Česka, zde se stal yield managerem v agentuře AdActive. Jaký má Jan Zubina pohled na poslední trendy v programatice, jako jsou Better Ads, header bidding nebo CPM za viditelné imprese?
Společnost Google nedávno zavedla iniciativu Better Ads Standards, která zvedla negativní vlnu reakcí napříč celým trhem. Jan Zubina vysvětlil, proč se Google pro tento krok rozhodl a také, koho nejvíce tato iniciativa poškodila.
Jako yield manager v AdActive má primárně na starosti všechny záležitosti spojené s programatickým prodejem. Jak tento způsob prodeje pro vydavatelství Vltava Labe Media funguje vedle toho přímého a co pro AdActive dělá, rozebral Jan Zubina v další části rozhovoru. Došlo i na poslední trendy jako jsou header bidding nebo viditelné imprese.
Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže:
Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze