Viditelným impresím se nebráníme, musí tomu ale odpovídat ceny, říká Jan Zubina z AdActive

, Videopodcasty

Po 5 letech práce pro Google v Dublinu se vrátil do Česka, zde se stal yield managerem v agentuře AdActive. Jaký má Jan Zubina pohled na poslední trendy v programatice, jako jsou Better Ads, header bidding nebo CPM za viditelné imprese?

Viditelným impresím se nebráníme, musí tomu ale odpovídat ceny, říká Jan Zubina z AdActive

Přehrajte si video

Společnost Google nedávno zavedla iniciativu Better Ads Standards, která zvedla negativní vlnu reakcí napříč celým trhem. Jan Zubina vysvětlil, proč se Google pro tento krok rozhodl a také, koho nejvíce tato iniciativa poškodila.

Jako yield manager v AdActive má primárně na starosti všechny záležitosti spojené s programatickým prodejem. Jak tento způsob prodeje pro vydavatelství Vltava Labe Media funguje vedle toho přímého a co pro AdActive dělá, rozebral Jan Zubina v další části rozhovoru. Došlo i na poslední trendy jako jsou header bidding nebo viditelné imprese.

Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže:

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze