V digitálu hledáme ideální zásah. RTB nám v tom pomáhá, říká Michal Dubravský z Plzeňského Prazdroje

, Videopodcasty

Značka Plzeňský Prazdroj má na trhu dlouholetou tradici. Jak vypadá a kam směřuje její marketingová komunikace v 21. století? Na základě kterých parametrů se tato komunikace vyhodnocuje a jak se mohou způsoby vyhodnocování dále vyvíjet ve společnosti, která má ve svém portfoliu 10 dílčích značek? To se dozvíte v novém dílu Programatické minutky.

V digitálu hledáme ideální zásah. RTB nám v tom pomáhá, říká Michal Dubravský z Plzeňského Prazdroje

Přehrajte si video

Michal Dubravský, který je třetím rokem Digital Project Manager v Plzeňském Prazdroji, popsal v Programatické minutce, jak se taková značka komunikuje v 21. století. „Potřebujeme budovat značku i u mladých lidí a to nedělá televize, ale digitál,“ vysvětluje Dubravský.

I přesto však pro tuto společnost zůstává nejsilnějším média typem televize. Ta podle slov Michala Dubravského prodává, a proto stále hledají ideální klíč pro digitální komunikaci, aby se v prodejích dařilo i zde. Zkoušejí tak různé přístupy – sociální sítě jako Facebook, YouTube a další, nebo také programatickou reklamu. „S RTB nemusíme mluvit k milionům, stačí oslovit statisíce a víme, že lidé budou reagovat, to je pro nás důležité,“ odpovídá Dubravský na dotaz ohledně ideálního mediamixu.

K hodnocení všech typů komunikace používají v Plzeňském Prazdroji tři úhly pohledu. Jaké? To už si poslechněte v rozhovoru.

Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze