V Asii o klienty bojují technologické firmy, agentury tam mají minimální prostor

, Videopodcasty

To je jeden z mnoha poznatků, které si Zuzana Neupauerová přivezla ze svého pracovního pobytu v Singapuru. Splnila možnost porozhlédnout se po obrovském asijském reklamním trhu její očekávání? Jak hodnotí vyspělost tamního trhu ve srovnání s Evropou potažmo s Českou republikou?

V Asii o klienty bojují technologické firmy, agentury tam mají minimální prostor

Přehrajte si video

Během sedmi let, kdy Zuzana Neupauerová pracovala na několika pobočkách globální ad-tech společnosti Adform, posbírala řadu zkušeností. Při působení v evropské centrále Adformu v litevském Vilniusu nebo dvouletém angažmá v Singapuru poznala nejen odlišné pracovní podmínky, poněkud „jinou” business etiketu a překvapivé rozdíly v konstelaci publisher – zadavatel reklamy, ale také téměř absolutní moc technologických firem.

Při srovnávání českého programatického trhu se způsobem obchodování s programatikou v jihovýchodní Asii, Zuzana vysvětluje, proč nejsou tamní agentury dostatečně odvážné a jaký podíl na tom mají právě technologické firmy. Spontánní vyprávění Zuzky Neupauerové, teď už bývalé Platform Solutions Consultant si nenechte ujít.

Celý rozhovor můžete sledovat na YouTube kanálu Programatická minutka nebo v podcastových službách iTunes a Spotify. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže.

iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze