Tvorba brandingu podle standardizované šablony, kde již není potřeba upravovat kreativu na každý web zvlášť, je velmi efektivní, jelikož se snižují náklady na její zhotovení. Kreativa je banner o rozměrech 2000×1400 pixelů, který je umístěn za obsahem stránky. Formát je klasický statický obrázek nebo HTML5 o velikosti do 250 kB. Tento branding se nakupuje skrze stejný DSP, jako celý zbytek kampaně.
Od 1. srpna letošního roku nabízíme v Adform DSP Dual layer R2B2 Branding v HTML5. Nový typ brandingu se od standardního liší především po vizuální stránce.
“Nový branding má na webech odlišné chování. Na rozdíl od standardního se při rolování může vizuálně měnit,” říká Stanislav Mottl, manažer společnosti R2B2.
Díky novému brandingu lze rychle a kreativně vytvářet různé animované efekty, které vizuálně přitáhnou potenciálního zákazníka. Inzerenti mohou tímto způsobem dodat svým kampaním zcela nový rozměr.
Mottl poodhaluje další vývoj: “Také branding bude v dohledné době doplněn dalšími daty k rozšíření možností zacílení na cílovou skupinu a to včetně odmaskovaných webů.”
Společnost R2B2 se systematicky věnuje inovacím v oblasti programatického obchodu s reklamou napříč všemi mediatypy. Do reklamního prostoru přinesla nativní reklamu. Provozuje první platformu programatického prodeje printové reklamy. Dále se zaměřuje na využití programatiky v televizním a OOH prostředí.