Programatický nákup se už na našem trhu dostatečně etabloval. Jsou zde však stále rozdíly v přístupu k programatice ze stran agentur a inzerentů. O těchto rozdílech jsme se bavili v novém dílu Programatické minutky.
26.6.2018, Videopodcasty
Programatický nákup se už na našem trhu dostatečně etabloval. Jsou zde však stále rozdíly v přístupu k programatice ze stran agentur a inzerentů. O těchto rozdílech jsme se bavili v novém dílu Programatické minutky.
S příchodem programatického nákupu se otevřela cesta pro inzerci i malým a středně velkým společnostem, které začaly pracovat se svou reklamou efektivně. Důkazem toho je například společnost Al-Namura, která v Česku zastupuje a distribuuje několik značek potravinových výrobků.
Jiří Macek, digital marketing manager ve společnosti Al-Namura, který byl hostem aktuálního dílu, vysvětloval, jaké benefity jim RTB reklama přináší a co od ní očekávají. Zároveň tuto možnost nákupu reklamního prostoru porovnal s nákupem v tradičních médiích a to i na příkladu z vlastní kampaně. Nezapomněl také na užitečné rady pro všechny začínající inzerenty v oblasti RTB. Ty si už můžete poslechnout v novém dílu našeho podcastu.
Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastové službě iTunes.
Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze