RTB Index – září 2018

10.10.2018, RTB Index

V září se CTR v síti R2B2 Multiscreen zvýšilo, vybrané formáty si však nepolepšily. Televizní banner posiloval v efektivitě a zároveň zdražoval.

RTB Index – září 2018

Průměrná cena CPM za celou síť R2B2 Multiscreen byla v září 47 Kč. Míra prokliku se po slabším předchozím měsíci zvýšila o 17 procent na konečnou hodnotu 0,43 %. Nižší proklikovost se ale projevila u vybraných bannerových formátů. Bannery 300×600 a Mobilní Branding, zaznamenaly meziměsíční pokles o 17 %, resp. 15 %. Ostatní vybrané formáty se v míře prokliku od minulého měsíce příliš nelišily. Za zmínku stojí růst ceny CPM u Mobilního Brandingu a videa, které stouply o 13 % a 11 %.

Televizní banner pokračoval v růstu hodnoty CTR a dostal se těsně pod 2 %. Rostla i jeho cena za tisíc impresí, která se zastavila v září na průměrné hodnotě 555 Kč, což znamenalo 12% růst.

Banner

300×600 px

0,11 %
CTR
28 Kč
CPM
26 Kč
CPC

Branding

1,02 %
CTR
151 Kč
CPM
15 Kč
CPC

Mobilní Branding

1,44 %
CTR
75 Kč
CPM
5 Kč
CPC

Interscroller

0,92 %
CTR
118 Kč
CPM
13 Kč
CPC

Nativní reklama

0,82 %
CTR
46 Kč
CPM
6 Kč
CPC

Video

preroll, outstream, bumper

1,68 %
CTR
175 Kč
CPM
10 Kč
CPC

Televizní banner

1,97 %
CTR
555 Kč
CPM
28 Kč
CPC