V druhém měsíci roku 2017 bylo průměrné CPM v síti R2B2 kolem 69 Kč. Oproti lednovému průměru je to růst o 8 % (leden CPM 64 Kč). Oboje se však pohybuje mezi 20–30% pod průměrem vrcholu sezóny 2016, tedy prosince.
Z pohledu průměrné ceny za proklik si drží dobré ceny Banner 300×600 a Branding vč. Mobilního brandingu. U všech tří formátů vychází cena okolo 7–8 Kč.
Nejvyššího CTR z nich dosahuje Branding, který se řadí mezi nejlépe viditelné formáty. Vyšší CTR zaznamenalo i Video, u něhož se průměrná cena za proklik pohybuje kolem 13 Kč.
Podobnou cenu za proklik vidíme i u Nativní reklamy, která se svou CPM pohybuje na třetinových cenách oproti Brandingu či Videu.
Ceny CPM u odmaskovaných domén byly vyšší průměrně o 63 % napříč vybranýmí formáty oproti masce R2B2.