RTB Index – srpen 2018

10.9.2018, RTB Index

Srpen patřil nižší míře prokliků u bannerových formátů. Naopak se v CTR dařilo videu a televizní reklamě v HbbTV.

RTB Index – srpen 2018

Průměrná hodnota CPM za celou síť R2B2 Multiscreen byla v srpnu 44 Kč. Míra prokliku se propadla o 19 procent na konečnou hodnotu 0,37 %. Nižší proklikovost se projevila také u vybraných bannerových formátů. Zejména pak u Brandingu a Mobilního Brandingu, kde se hodnota CTR propadla od července o 14 %, resp. 17 %. Formáty Banner 300×600, Interscroller a Nativní reklama měly hodnoty CTR o 7-9 % nižší než v předchozím měsíci. Naopak se dařilo video reklamě, která zaznamenala meziměsíční 14% růst míry prokliku na 1,74 %.

Televizní banner se vrátil s hodnotou CTR na 1,54 %, přičemž se průměrná cena za tisíc impresí zvýšila o necelých 16 % na 498 Kč.

Banner

300×600 px

0,13 %
CTR
31 Kč
CPM
24 Kč
CPC

Branding

0,97 %
CTR
152 Kč
CPM
16 Kč
CPC

Mobilní Branding

1,70 %
CTR
66 Kč
CPM
4 Kč
CPC

Interscroller

0,94 %
CTR
114 Kč
CPM
12 Kč
CPC

Nativní reklama

0,82 %
CTR
44 Kč
CPM
5 Kč
CPC

Video

preroll, outstream, bumper

1,74 %
CTR
158 Kč
CPM
9 Kč
CPC

Televizní banner

1,54 %
CTR
498 Kč
CPM
32 Kč
CPC