Průměrná hodnota CPM za celou síť R2B2 Multiscreen byla v srpnu 44 Kč. Míra prokliku se propadla o 19 procent na konečnou hodnotu 0,37 %. Nižší proklikovost se projevila také u vybraných bannerových formátů. Zejména pak u Brandingu a Mobilního Brandingu, kde se hodnota CTR propadla od července o 14 %, resp. 17 %. Formáty Banner 300×600, Interscroller a Nativní reklama měly hodnoty CTR o 7-9 % nižší než v předchozím měsíci. Naopak se dařilo video reklamě, která zaznamenala meziměsíční 14% růst míry prokliku na 1,74 %.
Televizní banner se vrátil s hodnotou CTR na 1,54 %, přičemž se průměrná cena za tisíc impresí zvýšila o necelých 16 % na 498 Kč.
Banner300×600 px |
0,13 %
CTR
|
31 Kč
CPM
|
24 Kč
CPC
|
Branding |
0,97 %
CTR
|
152 Kč
CPM
|
16 Kč
CPC
|
Mobilní Branding |
1,70 %
CTR
|
66 Kč
CPM
|
4 Kč
CPC
|
Interscroller |
0,94 %
CTR
|
114 Kč
CPM
|
12 Kč
CPC
|
Nativní reklama |
0,82 %
CTR
|
44 Kč
CPM
|
5 Kč
CPC
|
Videopreroll, outstream, bumper |
1,74 %
CTR
|
158 Kč
CPM
|
9 Kč
CPC
|
Televizní banner |
1,54 %
CTR
|
498 Kč
CPM
|
32 Kč
CPC
|