Výkony CTR táhly dolů nejvíce Bannery 300×600, u nichž došlo k propadu o 46 %. V říjnu bylo jejich průměrné CTR 0,21 %.
Ostatní formáty v RTB Indexu si pohoršily v CTR průměrně o 10 % ve srovnání s předchozím měsícem.
U televizního Banneru se propadla průměrná hodnota CTR na 1,08 % CTR. Průměrná cena CPM zůstala téměř nezměněna, a to 488 Kč.
Banner300×600 px |
0,21 %
CTR
|
35 Kč
CPM
|
17 Kč
CPC
|
Branding |
1,06 %
CTR
|
113 Kč
CPM
|
11 Kč
CPC
|
Mobilní Branding |
3,12 %
CTR
|
83 Kč
CPM
|
3 Kč
CPC
|
Nativní reklama |
0,87 %
CTR
|
53 Kč
CPM
|
6 Kč
CPC
|
Videopreroll, outstream |
1,30 %
CTR
|
134 Kč
CPM
|
10 Kč
CPC
|
Televizní banner |
1,08 %
CTR
|
488 Kč
CPM
|
45 Kč
CPC
|