Průměrné hodnoty CPM a CTR za celou síť R2B2 zůstaly od března nezměněny a tak se programatická reklama nakupovala průměrně za 52 Kč při CTR 0,56 %. V hodnotách CTR si však polepšila většina vybraných formátů v RTB Indexu. Nejvíce pak Banner 300×600 px o 43 %, dále Branding o 15 % a shodně Mobilní Branding s Nativní reklamou o 13 %. Průměrná hodnota CTR videa klesla i v dubnu o 19 % a tak se její CTR udrželo těsně nad 1 %.
Shodný pohyb měly všechny formáty RTB Indexu v cenách CPM. Ty se v dubnu zvýšily o jednotky procent, resp. o 3-6 %.
Televizní banner nezaznamenal velké výkyvy. Cena CPM se zvýšila od března o 1 % a hodnota CTR o necelých 15 %.
Banner300×600 px |
0,13 %
CTR
|
38 Kč
CPM
|
29 Kč
CPC
|
Branding |
1,26 %
CTR
|
125 Kč
CPM
|
10 Kč
CPC
|
Mobilní Branding |
2,74 %
CTR
|
80 Kč
CPM
|
3 Kč
CPC
|
Nativní reklama |
0,98 %
CTR
|
42 Kč
CPM
|
4 Kč
CPC
|
Videopreroll, outstream |
1,08 %
CTR
|
137 Kč
CPM
|
13 Kč
CPC
|
Televizní banner |
1,48 %
CTR
|
550 Kč
CPM
|
37 Kč
CPC
|