Konkrétně pak průměrná cena CPM byla 84 Kč a CPC 9 Kč. Dopad na ceny měl i lepší kurz české koruny vůči euru. Celkový výkon v podobě CTR vzrostl ve srovnání s březnem o 13 % na konečných 0,99 %.
O nejvýraznější výkyv u formátů se postarala Video reklama, která si polepšila o 92 % v CTR na konečných 2,75 %. S tímto výsledkem a pouze mírnějším propadem ceny za CPM o 4 % na 167 Kč, tak výrazně klesla cena za proklik, která se tím pádem dostala na polovinu předchozího měsíce, na průměrných 6 Kč.
Ceny za CPM Nativní reklamy se propadly meziměšíčně o 20 % na 42 Kč. Propadl se však i její výkon CTR na 0,31 %, což vedlo ke zvýšení konečné ceny za proklik, která v dubnu dosáhla průměrných 14 Kč.
Druhým nejefektivnějším formátem po Videu je v našem RTB Indexu Mobilní branding, který si v CTR polepšil o 30 % na 1,6 %. Cena tohoto formátu zůstala lehce pod březnovým číslem na 131 Kč za CPM. CPC se propadlo znatelněji z 11 Kč na 8 Kč.