Zároveň vzrostlo CTR mobilních formátů, naopak Nativní reklama zaznamenala 22% pokles v proklikovosti. V případě HbbTV kampaní zřetelně převažovaly kampaně bez prokliku, proto je CTR tak nízké. V porovnání s předešlým měsícem je i CPC mnohem vyšší.
Červnový RTB Index najdete níže v tabulce. Je také volně ke stažení ve formátu PDF.
Banner300×600 px |
0,09 %
CTR
|
30 Kč
CPM
|
36 Kč
CPC
|
Branding |
0,73 %
CTR
|
120 Kč
CPM
|
16 Kč
CPC
|
Mobilní Branding |
2,29 %
CTR
|
68 Kč
CPM
|
3 Kč
CPC
|
Interscroller |
0,91 %
CTR
|
106 Kč
CPM
|
12 Kč
CPC
|
Nativní reklama |
0,62 %
CTR
|
41 Kč
CPM
|
7 Kč
CPC
|
Videopreroll, outstream, bumper |
1,15 %
CTR
|
156 Kč
CPM
|
14 Kč
CPC
|
Televizní banner |
0,11 %
CTR
|
427 Kč
CPM
|
398 Kč
CPC
|