Průměrná hodnota CPM za celou síť R2B2 Multiscreen byla v červnu 53 Kč. Míra prokliku oproti předchozímu měsíci výrazně vzrostla a vrátila se nad půl procenta, resp. 0,53 %.
U formátů největší skok CTR zaznamenala video reklama, která si polepšila o 62 % a vrátila se tak na hodnotu z března, konkrétně 1,33 %. Současně však stoupla její cena CPM o necelých 9 % a tak se nejdražší online formát kupoval v síti R2B2 Multiscreen průměrně za 157 Kč.
Druhým nejdražším online formátem v síti zůstává Branding. Ten podražil dokonce o 17 % na konečných 145 Kč. U Brandingu se dařilo proklikům a tak kampaně inzerentů dosahovaly průměrně 1,26 % hodnoty CTR. Větší podíl prokliků na počet impresí byl i u mobilní verze Brandingu, kde se CTR zvýšilo o 10 % na 2,43 %.
V červnu se inzerenti v převážné většině rozhodli nasadit kampaně v HbbTV bez interakce, tedy možnosti využití červeného tlačítka. To se podepsalo na hodnotě CTR, která spadla až na 0,33 %. Průměrná cena CPM se s 26% poklesem dostala na 459 Kč.
Banner300×600 px |
0,13 %
CTR
|
39 Kč
CPM
|
29 Kč
CPC
|
Branding |
1,26 %
CTR
|
145 Kč
CPM
|
12 Kč
CPC
|
Mobilní Branding |
2,43 %
CTR
|
68 Kč
CPM
|
3 Kč
CPC
|
Nativní reklama |
0,73 %
CTR
|
42 Kč
CPM
|
6 Kč
CPC
|
Videopreroll, outstream |
1,33 %
CTR
|
157 Kč
CPM
|
12 Kč
CPC
|
Televizní banner |
0,33 %
CTR
|
459 Kč
CPM
|
139 Kč
CPC
|