RTB Index – březen 2019

9.4.2019, RTB Index

Prémiové formáty Branding a Interscroller v březnu zlevnily. Naopak Mobilní Branding, i přes znatelný pokles proklikovosti, zdražil o 5%. Televizní banner se vrátil nad 2% prokliků a stal se tak opět formátem s nejvyšším CTR.

RTB Index – březen 2019

Březnový RTB Index najdete níže v tabulce. Je také volně ke stažení ve formátu PDF.

Banner

300×600 px

0,08 %
CTR
30 Kč
CPM
37 Kč
CPC

Branding

0,76 %
CTR
122 Kč
CPM
16 Kč
CPC

Mobilní Branding

1,41 %
CTR
68 Kč
CPM
5 Kč
CPC

Interscroller

0,79 %
CTR
105 Kč
CPM
13 Kč
CPC

Nativní reklama

0,74 %
CTR
46 Kč
CPM
6 Kč
CPC

Video

preroll, outstream, bumper

1,63 %
CTR
132 Kč
CPM
8 Kč
CPC

Televizní banner

2,43 %
CTR
410 Kč
CPM
17 Kč
CPC