U některých formátů je vysoká viditelnost samozřejmostí a vyplývá z jejich podoby nebo chování (Branding, Mobilní branding, Outstream, Instream a Viněta). V portfoliu R2B2 jsou ale i další formáty, u kterých není viditelnost předem zaručena, její měření je poněkud komplikované a proto byly doposud možnosti zadavatelů při nakupování viditelných pozic velmi omezené. DSP platformy sice umožňují zadavatelům do jisté míry nakupovat reálně viditelné imprese pro většinu formátů, nicméně např. u nativní reklamy tato možnost zatím zcela chyběla.
Jelikož je R2B2 schopno měřit viditelnost i u nativní reklamy, může nabídnout její prodej na viditelných pozicích, stejně jako u bannerů a formátu Interscroller. Díky využití interních dat na základě dlouhodobé a systematické analýzy reklamního prostoru vyplynula možnost nabídnout balíčky se zárukou viditelných impresí.
Balíčků je celkem šest a každý obsahuje jeden určitý formát a určitý počet dostupných impresí. U bannerů a Interscrolleru balíčky zaručují průměrnou viditelnost až 81 %. U Nativní reklamy je to 67 %. Balíčky se liší i počtem nabízených pozic. R2B2 začne balíčky nabízet od 3.3. 2020.
Více informací na e-mailu petr.kotlik@r2b2.cz