R2B2 v médiích: V síti R2B2 lze nově cílit na značky mobilních telefonů

, R2B2 v médiích

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

R2B2 v médiích: V síti R2B2 lze nově cílit na značky mobilních telefonů

V síti R2B2 lze nově cílit na značky mobilních telefonů

Inzerenti mohou programaticky oslovit uživatele mobilních zařízení podle značky a modelu jejich telefonu. Jako první si tento typ cílení ve své kampani vyzkoušela společnost Samsung. Tento typ cílení představuje společnost R2B2 krátce poté, co spustila také cílení na konkrétní značky a modely televizí.

Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz

R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink

Medzi značky dostupné pre cielenie sa radia napríklad Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Lenovo a ďalšie. Dostupných je desiatka značiek, pričom sa dá vyberať približne z tisícky modelov. Ako prvá si tento typ cielenia vo svojej kampani vyskúšala spoločnosť Samsung.

Celý článek si můžete přečíst na Strategie.hnonline.sk