Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.
29.10.2018, R2B2 v médiích
Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.
Inzerenti mohou programaticky oslovit uživatele mobilních zařízení podle značky a modelu jejich telefonu. Jako první si tento typ cílení ve své kampani vyzkoušela společnost Samsung. Tento typ cílení představuje společnost R2B2 krátce poté, co spustila také cílení na konkrétní značky a modely televizí.
Medzi značky dostupné pre cielenie sa radia napríklad Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Lenovo a ďalšie. Dostupných je desiatka značiek, pričom sa dá vyberať približne z tisícky modelov. Ako prvá si tento typ cielenia vo svojej kampani vyskúšala spoločnosť Samsung.