Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.
12.12.2018, R2B2 v médiích
Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.
RTB reklama mířená na mobilní uživatele roste meziročně dvojnásobně. To platí i v reklamní síti R2B2 Multiscreen, kde je dnes pro mobilní reklamu možné využít bannery, nativní reklamu, video reklamu nebo čistě mobilní formáty jako jsou mobilní branding a interscroller.
František Bauma zo spoločnosti R2B2 vysvetľuje, prečo tomu tak je: „Interscroller je v našej sieti najvýraznejším formátom určeným pre mobilné zariadenia. Jeho parametre sú pre inzerentov natoľko vyhovujúce, že i s dostupným počtom 120 miliónov reklamných impresií, ktorý je o zhruba tretinu nižší než u Mobilného Brandingu, sa stal najnakupovanejším mobilným formátom u nás.“