Připojením nových mediazastupitelů se programatická síť R2B2 zvětšila o 20 %. Mezi připojené společnosti patří HyperMedia, Impression Media a AdMaster. Tato zpráva se objevila také v několika médiích a to i v tištěných reklamních periodikách.
5.2.2018, R2B2 v médiích
Připojením nových mediazastupitelů se programatická síť R2B2 zvětšila o 20 %. Mezi připojené společnosti patří HyperMedia, Impression Media a AdMaster. Tato zpráva se objevila také v několika médiích a to i v tištěných reklamních periodikách.
Programatická reklamní síť firmy R2B2 se rozšiřuje o tři největší česká mediazastupitelství HyperMedia, Impression Media a AdMaster. Objemově se tak síť rozroste zhruba o pětinu.
Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje o tři velká mediazastupitelství. Konkrétně se jedná o společnosti HyperMedia, Impression Media a AdMaster.
Objemově se tak síť R2B2 zvětšuje o cca 20 %. Podle Františka Baumy, šéfa produktu R2B2, jde také o zkvalitnění reklamního prostoru. „Weby, které patří pod nově připojená mediazastupitelství, nevynikají jen dobrou návštěvností, ale právě svou rozmanitostí a specializací,” říká Bauma.