Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.
29.8.2018, R2B2 v médiích
Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.
Další, v pořadí již osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky vlastnící značky televizorů na nichž je dostupné HbbTV jako jsou např. LG, Samsung, Panasonic a další.
Reklamné oznámenie môžu inzerenti zacieliť na divákov, ktorí vlastnia značky televízorov, na ktorých je dostupné HbbTV, a to sú napr. LG, Samsung, Panasonic a ďalšie. Zásah možno spresniť o série televíznych prijímačov alebo konkrétne modely.
Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky vlastnící značky televizorů, na nichž je dostupné HbbTV, jako jsou např. LG, Samsung, Panasonic a další. Zásah lze zpřesnit o série televizních přijímačů nebo konkrétní modely.
The Czech ad tech company R2B2 has launched content targeting on HbbTV in Slovakia. According to the company, it is now available on the TV channels Markiza, Doma and Dajto. R2B2 has been offering content targeting in the Czech Republic for nearly a year.
Commenting on the new launch, David Kratochvil, key client manager at R2B2, said: “We’re glad that our content targeting is now available in Slovakia. With this type of automated targeting, we are simplifying the process of buying ads on HbbTV by eliminating the need to manually search for corresponding TV programmes and set up several advertising plans”.
The Czech ad tech company R2B2, who operates a digital ad network, has introduced a new type of targeting for programmatic ads on HbbTV. Advertisers can target viewers by TV brand and model. Skylink was the first to use it in a campaign.
Now, an eighth way of targeting ads, by specific TV brand and model, is available when buying HbbTV ads programmatically through the R2B2 Multiscreen network. Advertisers can direct ad messages to viewers owning brands of TVs that can access HbbTV such as LG, Samsung, and Panasonic. The reach can be further refined by the series or specific model of the TV.