R2B2 spouští obsahové cílení v HbbTV i na Slovensku

, Tiskové zprávy

Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.

R2B2 spouští obsahové cílení v HbbTV i na Slovensku

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.

Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají. Vybírat lze ze žánrů, mezi něž patří například akční filmy, drama či komedie. Se zpřesněním zásahu pomohou i témata pořadů jako jsou seriály, cestování, věda a technologie či další. K tomu navíc lze cílit podle sociodemografie diváků.

„Jsme rádi, že naše obsahové cílení funguje již i na Slovensku. S tímto automatizovaným typem cílení zjednodušujeme proces nákupu reklamy v HbbTV, čímž odpadá nutnost manuálně vyhledávat odpovídající pořady v televizním programu a nastavovat několik plánů pro reklamní sdělení,” říká David Kratochvíl ze společnosti R2B2.

Reklamní sdělení se díky technologii HbbTV zobrazuje na televizních obrazovkách v internetové vrstvě a doprovází tak klasické televizní vysílání. Mezi dostupné reklamní formáty patří bannery a videospoty.