R2B2 rozšiřuje programatiku do televize

, Tiskové zprávy

Pražská R2B2 realizovala první programatickou televizní kampaň. Jde o prvenství nejen české, ale i v rámci kontinentální Evropy. První reklamy do tohoto nového programatického kanálu pustila reklamní agentura Adexpres. Na mediální straně je do projektu zapojena televize Óčko.

Aktuálně je v programatickém HbbTV dostupný první formát v podobě vodorovného reklamního banneru v dolní části televizní obrazovky. Banner je zobrazen přes obraz a kolem banneru probíhá bez přerušení program.

Inventory je nyní dostupné v online nákupní platformě Adform za vyvolávací cenu 450 Kč CPM. Dostupný objem je až několik set tisíc zobrazení denně. O distribuci v terestriálním signálu a vývoj HbbTV prostředí se stará společnost hybrid.

„Dosáhli jsme zásadního milníku, který nám otevírá dveře do další dimenze. Spojení obou platforem přinese řešení a nástroje pro vysoce efektivní, přesnou a navíc interaktivní komunikaci,“ říká Lukáš Hnilička, CEO společnosti hybrid.

„Pro nás a naše klienty je to další krok ve využívání programatického nakupování. Tato kampaň je první vlaštovkou a určitě chceme dále společně pracovat na rozvoji zapojení tohoto media typu. Věříme, že nákup HbbTV přes programmatic buying může přinést spoustu nových možností jak pro inzerenty, tak pro poskytovatele daného prostoru. Ostatně, tento trend vidíme i v zahraničí.“ uvádí Petr Jahn, Strategy director agentury Adexpres.

V roce 2016 nabídne R2B2 další formáty. Kampaně bude možné doplnit akcí, která spustí přímo na televizní obrazovce miniaplikaci. Ta může obsahovat například video, další informace a možnost získat lead v podobě telefonního čísla.