R2B2 rozšiřuje počet vydavatelů na Slovensku a doplňuje formáty

, Tiskové zprávy

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje na Slovensku o další vydavatelství. Do sítě, která nabízí prodej reklamního prostoru programatickou cestou se připojují Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavatelství StartItUp. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty.

R2B2 rozšiřuje počet vydavatelů na Slovensku a doplňuje formáty

Programatický prodej reklamy, který se během loňského roku dostal na Slovensku i do televize, dále posiluje. Společnost R2B2, provozující digitální reklamní síť v Česku a na Slovensku, připojuje do své sítě další partnery. Těmi jsou vydavatelství Internet.sk, KOŠICE:DNES a Startitup.

Všechna vydavatelství nově nabízejí inzerentům bannerové formáty a Mobilní Branding programatickou cestou. StartItUp navíc přidává video formát Outstream a Internet.sk video formát Instream. Poslední jmenované vydavatelství má s programatickým prodejem reklamního prostoru jasné cíle. „Svoj reklamný priestor sme sa ponúkli/ ponúknuť programaticky s cieľom zautomatizovania, vyšších výnosov a vyššej výkonnosti kampaní pre našich inzerentov na portfóliu našich webov,“ vysvětluje Peter Minárik, Traffic & Programmatic Manager ve společnosti Internet.sk. Rozhodnutí spolupracovat se společností R2B2 dále Minárik komentuje slovy: „R2B2 vnímame ako lídra na trhu programatickej reklamy v Českej republike a veríme, že jeho dlhoročné skúsenosti nám pomôžu ešte viac zmonetizovať naše inventory a zadávateľom inzercie priniesť ďalšiu pridanú hodnotu.“

Kromě nových vydavatelství se R2B2 daří rozšiřovat portfolio formátů. „Nyní máme nasazeny všechny bannerové formáty včetně prémiových jako je Branding. To platí i pro mobilní verze. Dále jsme doplnili video formát Outstream, který se zobrazuje přímo v textovém obsahu a tak inzerent získává větší pravděpodobnost interakce od návštěvníka webu. Video reklama je na Slovensku navíc oblíbená, což by mělo dopomoci Outstreamu k vyšší míře interaktivity,“ říká Michal Dvořáček, Publisher Manager ve společnosti R2B2.

R2B2 provozuje svou reklamní síť na Slovensku od roku 2017. Doposud v ní nabízí reklamní prostor 7 vydavatelství a společnost Markíza se svými třemi stanicemi Markíza, Doma a Dajto v rámci programatické reklamy v HbbTV.

„Slovensko je pro nás důležitý trh a vidíme v něm velký potenciál. Jsme rádi, že se nám daří získávat zde významné partnery a vydavatelství,“ dodává Dvořáček.