Výhodou mobilní programatické reklamy je kromě velkého zásahu uživatelů, díky rozsáhlým prostorům pro komerční sdělení (více než 1/4 obrazovky přenosného zařízení), také udržení kontaktu s uživatelem pomocí funkce rolování kreativy. Click 2 Call tyto výhody výrazně doplňuje a umožňuje nové propojení inzerentů a zákazníků.
“Na rozdíl od klasické reklamy, která odkazuje na web, nová funkce Click 2 Call místo toho po kliknutí vytočí telefonní číslo. To mobilní reklamě dodává další prvek, a pro inzerenty i zákazníky se tak otevírají nové možnosti,” říká Stanislav Mottl, manažer R2B2. “Kliknutím na reklamu se vytočí telefonní číslo, které může odkazovat například na podporu.”
Mottl vysvětluje: “Jde tak o snadné spojení bez toho, že by zákazník musel hledat telefonický kontakt na webových stránkách. Tato funkce se stává důležitou hlavně pro služby a produkty, u kterých je telefonní rozhovor konverznější (rezervace restaurací, hotelů či různé last minute objednávky) než proklik na web.”
K vytvoření není třeba žádných zvláštních nastavení. Na webových stránkách R2B2 je ke stažení šablona, do které se pak v nákupní platformě Adform doplní číslo a vlastní kreativa. Mobilní branding s Click 2 Call má všechny programatické výhody včetně geografického cílení nebo spouštění podle časových rozvrhů..
“Věříme, že nová funkce Click 2 Call může do budoucna zvýšit interakci mezi inzerentem a zákazníkem,” říká Mottl.
Společnost R2B2 se systematicky věnuje inovacím v oblasti programatického obchodu s reklamou napříč všemi mediatypy. Programaticky prodává nativní reklamu. Provozuje první platformu programatického prodeje printové reklamy. Dále se zaměřuje na využití programatiky v televizním a OOH prostředí.