Společnost R2B2 posouvá možnosti oslovení přes automatizovaný aukční prodej reklamy.
21.2.2017, R2B2 v médiích
Společnost R2B2 posouvá možnosti oslovení přes automatizovaný aukční prodej reklamy.
Společnost R2B2 představila nový přístup k programatickému nákupu reklamního prostoru pod názvem R2B2 Multiscreen. Propojuje více než 10 milionů obrazovek z České republiky. Nabízí tím možnost oslovení 90 % online populace a téměř 2 milionů televizních diváků.
„Zadavatelům se tím otevřely nové možnosti. Nyní mohou pomocí jediné platformy inzerovat na všech velikostech obrazovek. Je to neokoukané a interaktivní,“ řekl Martin Čelikovský, jednatel R2B2.
R2B2 Multiscreen má být odpovědí na všeobecnou poptávku po univerzálním způsobu inzerce v digitální éře, ve které podle studie společnosti Google probíhá už 90 % mediální konzumace právě přes obrazovky…