“Spousta z našich klientů se dívá mnohem dále než jenom za první roh, a proto i my se musíme dívat kolem sebe a rozvíjet nové možnosti. S R2B2 spolupracujeme a testujeme mnoho věcí. Preroll na HbbTV skrze programmatic je další milník. Jsme na začátku a čeká nás spousta práce, ale propojení TV reklamy s online prostředím / programatickým nákupem bude v budoucnu zásadní. Pomocí této metody očekáváme lepší práci s reachem a frekvenci, ať už jako doplněk televizní či online kampaně,” říká Petr Jahn z agentury Adexpres.
Reklama je ke shlédnutí jako Preroll před obsahem videotéky nebo konkrétního klipu na stanicích televize Óčko. Shlédnutí této reklamy předchází interakce uživatele s televizí skrze červené tlačítko na ovladači. Alternativou je formát Switchroll, který se přehraje automaticky.
“Klip reklamy může být dlouhý až 30 sekund a jeho formát je plně standardizovaný s online formáty pro programatické video. Po několika sekundách je přeskočitelný a lze jej – stejně jako televizní bannery – programaticky cílit, využívat storytelling a mít téměř okamžitou kontrolu nad kampaní. Velmi brzy očekáváme rozšíření této reklamy i na další televizní stanice,” říká Stanislav Mottl, manažer R2B2.