R2B2 hlásí rekordní prostor pro RTB reklamu, posiluje mobilní reklama

, Tiskové zprávy

Společnost R2B2 nabízí inzerentům měsíčně 4 miliardy dostupných impresí na českém a slovenském internetu. V televizi prostřednictvím HbbTV má dostupných 300 milionů impresí měsíčně.

R2B2 hlásí rekordní prostor pro RTB reklamu, posiluje mobilní reklama

Technologická společnost z Prahy v tomto roce významně rozšiřovala své aktivity nejen v Česku, ale i na Slovensku. Výsledkem jsou 4 miliardy dostupných impresí pro programatický nákup reklamního prostoru.

„Rozšiřování našich aktivit na vydavatelském a technologickém poli nám pomáhá zvětšovat reklamní prostor a dosah na uživatele, který je pro inzerenty stále nejdůležitější,“ říká Michal Dvořáček, Publisher Manager ze společnosti R2B2. „V letošním roce jsme začali spolupracovat s novými vydavateli a to jak v Česku, tak na Slovensku. Z nich můžeme jmenovat například Czech News Center, Economia, HyperMedia a mediazastupitelství Internet SK, které operuje na slovenském trhu. Zároveň jsme připojili do naší sítě několik reklamních zdrojů, které umožní dosah na inzerci globálních zadavatelů a kampaní,“ dodává Dvořáček.

Jedničkou mezi formáty zůstává Branding následován Bannerem 300×600 a Nativní reklamou. Společně tyto formáty tvoří polovinu všech nabízených impresí od R2B2. S vývojem online reklamního trhu se také ukázalo, že i mobilní reklama je stále důležitější. V síti R2B2, kdy se na začátku roku její podíl v reklamním prostoru pohyboval kolem 20 %, tak na konci listopadu byl již kolem 36 %. Toto postupné zvyšování bylo na úkor desktopové reklamy. „Vydavatelé pochopili, že jejich média navštěvuje čím dál více uživatelů z mobilních telefonů. Proto tomu začali své webové stránky přizpůsobovat i z obchodního hlediska. Pro inzerenty je to dobrá zpráva, protože mohou stále více uživatelů zachytit se svým reklamním sdělením i mimo počítače,“ říká Michal Dvořáček.