R2B2 doplňuje do své sítě i nejnovější kanál televize Prima

, Tiskové zprávy

Technologická společnost R2B2, provozující digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen, doplňuje do svého portfolia nově spuštěnou televizní stanici Prima KRIMI. Inzerenti, kteří nakupují programaticky reklamní prostor v HbbTV přes tuto síť, tak mají k dispozici již desátý český televizní kanál.

R2B2 doplňuje do své sítě i nejnovější kanál televize Prima

Prima KRIMI společně se všemi ostatními kanály FTV Prima tvoří v síti R2B2 největší podíl na českých stanicích v programatické síti a to jak do počtu, tak i odbavenými impresemi reklamy. Nabízené switchin reklamní formáty zůstávají stejné jako u ostatních stanic FTV Prima, tedy nejoblíbenější Banner a Push 2 Play, který je kombinací banneru s videospotem. Ve videotékách pak lze nakupovat reklamní prostor pro videospoty skrz formáty preroll, midroll a postroll.

R2B2 také plánuje během několika týdnů umožnit využití obsahového cílení i na kanál Prima KRIMI. „Přesto, že kanál je úzce tématicky zaměřen, i tak na něm chceme nabídnout obsahové cílení. Zadavatelům se tímto otevřou ještě větší možnosti, jak zasáhnout správné publikum bez nutnosti nadbytečných investic, což je vždy vítaný faktor,“ říká František Bauma, šéf produktu R2B2.

Společnost R2B2 nabízí programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV už druhým rokem. Do její sítě je připojeno celkově 13 televizních stanic z Česka a ze Slovenska. Podle čísel prezentovaných společností R2B2 na konferenci TV CON, roste meziročně programatická reklama v HbbTV o více než 200 %. Společně s tím roste také počet diváků HbbTV, který v letošním březnu dosáhl 1,9 milionu, jak uvedl Daniel Grunt z FTV Prima.