Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.
25.11.2019, Tiskové zprávy
Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.
PubMatic, původně indická platforma s centrálou v Kalifornii, působí na globálním programatickém trhu již přes 10 let. S reklamní poptávkou v objemu přes 13 bilionů inzerenských příhozů měsíčně patří mezi největší na světě. Ačkoliv PubMatic již v České republice několik let operuje, teprve nyní došlo k přímému propojení s programatickou platformou R2B2 AYM na celé formátové škále.
Ströer je nová německá programatická technologie patřící do portfolia významného OOH operátora stejného jména. Zpracovává měsíčně více než 44 miliard nabídek. Napojení tohoto zdroje, jehož působnost je zatím spíše lokální, má i v globálním reklamním měřítku svůj význam. Ten spočívá v pokrytí segmentu regionálně operujících inzerentů.
Ačkoliv u mnoha z nich je potřeba počítat s významným překrytím, každá ze 13 zapojených sítí nabízí také unikátní reklamní poptávku. Rozšíření poptávky tak generuje vyšší konkurenci v aukci reklamního prostoru. „U jednotlivých kampaní to nemusí být patrné, ale je velký rozdíl, jestli se reklamní prostor v průběhu roku prodává o 20% efektivněji. Proto je pro nás další rozšiřování sítí nadále prioritou. Pro vydavatele to nepředstavuje žádnou zátěž, protože nové platformy zapojujeme centrálně,” vysvětluje Jakub Janů, Data Analyst ze společnosti R2B2.
Pro nové platformy spočívá výhoda spolupráce s R2B2 v pokrytí širokého mediálního trhu racionálním způsobem. „Umíme napojit všechny formáty a typy obrazovek. Partner tedy získává rovnou plnohodnotný přístup k trhu, nikoliv pouze jeho fragment. Jsme připraveni vyslyšet přání našich partnerů jak z řad technologií, tak z řad online vydavatelství a televizních stanic a programatickou síť nadále zdokonalovat,” dodal k představení nových partnerství Jakub Janů.
R2B2 má pro monetizaci reklamního prostoru komplexní řešení. Cloudová služba R2B2 AYM zajistí reklamní poptávku hned z několika (SSP) zdrojů. To znamená, že zapojení vydavatelé mohou vydělávat na prodeji reklamního prostoru ze všech programatických kanálů, ať už z PPC nebo RTB reklamy.