UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.
5.6.2018, Případové studie
UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.
Cílem kampaně „3 měsíce internetu zdarma“ bylo získání potenciálních zákazníků přímo z řad televizních diváků. Díky HbbTV totiž mohla společnost rozšířit zásah online kampaně o další obrazovku a to tu televizní. Použitým reklamním formátem byl TV Banner. Ten byl spuštěn ve dvou variantách pro účely A/B testování.
Kolik se podařilo společnosti získat leadů? Jaká byla konečná částka na zobrazení reklamy v jedné televizi? A který z použitých bannerů měl vyšší úspěšnost? To vše se dozvíte v podrobné případové studii, která je volně ke stažení.