Programatika už nám dělá větší obrat než PPC, říká Marcel Vašš z Etargetu

, Videopodcasty

Společnost Etarget začala s PPC reklamou ještě dříve než společnost Google. Ovšem poté, co tento typ reklamy zavedla a rozšířila i americká společnost, bylo bylo pro Etarget těžké udržet své pozice a tak se před pěti lety rozhodli postupně přejít na programatiku. Kde se dnes tato firma v reklamním ekosystému nachází a jak po půl roce od uzákonění nahlíží a pracuje s GDPR?

Programatika už nám dělá větší obrat než PPC, říká Marcel Vašš z Etargetu

Přehrajte si video

Marcel Vašš je ředitelem společnosti Etarget. V Programatické minutce, kde byl hostem, vysvětlil proč tato společnost postupně přechází na programatiku. Podle jeho slov obrat nastal po příchodu Googlu s PPC reklamou, s čímž nebylo jednoduché soupeřit.

Před pěti lety však v Etargetu zachytili trend programatiky a tak se vydali tímto směrem. „Zkoušeli jsme vytvořit DSP, SSP i DMP, ale poté jsme zjistili, že je mnohem důležitější mít správná partnerství,“ říká Marcel Vašš.

Společnost Etarget je zapojena v regionálních a evropských aktivitách spojených s GDPR. Získala také statut evropského CMP. Část rozhovoru patřila i tomuto tématu.

Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze