Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.
26.7.2018, Případové studie
Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.
Reklamní prostor lineárního vysílání v hlavní sezóně je už několik let v prvních měsících sezóny vyprodaný. Společnost LMC, která chtěla navázat na svou předešlou kampaň v televizi pro svůj portál Prace.cz se proto ve spolupráci s agenturou Fragile Media rozhodla najít alternativní řešení k již připraveným videoklipům. Tím řešením byla kampaň s využitím programatického nákupu v HbbTV.
Agentura připravila pro klienta hned několik řešení formátů, kreativ a cílení. V kampani se tak střídaly Switchroll, Push 2 Play a Preroll. Jak byly jednotlivé formáty a kreativy úspěšné? A jak celou kampaň hodnotí zadavatel a agentura? To se dočtete v nové případové studii.