Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.
3.7.2018, Případové studie
Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.
Cílem kampaně bylo představit vlastnosti nově uvedeného automobilu Škoda Karoq. Jejím obsahem byly 3 sady krátkých videospotů ukazujících jednotlivé prvky výbavy, konkrétně digitální panel a asistenční systémy Lane Assist a Front Assist.
Programatický nákup, kromě samostatné správy kampaně, okamžité kontroly výsledků či nákladů, poskytuje také funkci s názvem HbbTV retargeting. Ta umožní distribuovat reklamní sdělení těm divákům, kteří již alespoň jednou projevili zájem o produkt značky, v tomto případě zhlédnutím prvního videospotu.
O kampaň se postarala agentura PHD, která využila reklamní síť R2B2 Multiscreen.
Jakým způsobem byl retargeting v HbbTV pro tuto kampaň řešen a jaké výsledky přinesl, se dozvíte v případové studii, kterou si můžete stáhnout.