Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

, Případové studie

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

Cílem kampaně bylo představit vlastnosti nově uvedeného automobilu Škoda Karoq. Jejím obsahem byly 3 sady krátkých videospotů ukazujících jednotlivé prvky výbavy, konkrétně digitální panel a asistenční systémy Lane Assist a Front Assist.

Programatický nákup, kromě samostatné správy kampaně, okamžité kontroly výsledků či nákladů, poskytuje také funkci s názvem HbbTV retargeting. Ta umožní distribuovat reklamní sdělení těm divákům, kteří již alespoň jednou projevili zájem o produkt značky, v tomto případě zhlédnutím prvního videospotu.

O kampaň se postarala agentura PHD, která využila reklamní síť R2B2 Multiscreen.

Jakým způsobem byl retargeting v HbbTV pro tuto kampaň řešen a jaké výsledky přinesl, se dozvíte v případové studii, kterou si můžete stáhnout.