Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.
13.9.2017, Případové studie
Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.
Propagaci nového produktu doprovázela zároveň podpora mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2017, jehož oficiálním partnerem jsou právě Krušovice. Programatický nákup umožnil lépe pracovat se storytellingem, a to od představení nového produktu přes představení nového positioningu až k aktivaci sponzoringové platformy pro zmíněný hokejový šampionát.
Jiří Coufal ze společnosti Heineken se ke kampani vyjádřil slovy: „Jsme rádi, že jsme z velké části využili pro naši kampaň programatický nákup. Právě díky programatice jsme společně s agenturou Adexpres měli možnost kampaň optimalizovat v jejím průběhu a to nám pomohlo k lepším výsledkům…”
Jakých výsledků dosáhla kampaň a celý komentář zadavatele naleznete v samotné případové studii.