Druhý díl Programatické minutky přináší pohled inzerenta na programatický nákup on-line reklamy. Jak s programatikou pracují v nadnárodní farmaceutické společnosti Walmark, řekne Daniel Chovanec.
9.10.2017, Videopodcasty
Druhý díl Programatické minutky přináší pohled inzerenta na programatický nákup on-line reklamy. Jak s programatikou pracují v nadnárodní farmaceutické společnosti Walmark, řekne Daniel Chovanec.
Proč inzerenti nakupují reklamní prostor programaticky a které prvky kampaně jsou pro ně důležité? Jak se liší programatický nákup médií od toho tradičního? A jak se tvoří úspěšná marketingová kampaň?
To vše se dozvíte v druhém dílu Programatické minutky, ve kterém byl hostem Daniel Chovanec – Digital & E-commerce Marketing Manager v nadnárodní farmaceutické společnosti Walmark. Daniel dříve pracoval v mediálních agenturách, např. Fragile Media, kde měl na starosti Performance.