Header Bidding

Header bidding je metoda integrace automatizovaných zdrojů reklamy (SSP) do mediálního prostoru. V praxi se stará o rychlé, efektivní využití reklamního prostoru a maximalizaci zisku. To vše vám zajistí header bidding od R2B2.

intro image

V čem je výhodný

Pomocí metody header bidding je možné každé zobrazení reklamy prodat ve zvláštní aukci a to dokonce napříč různými zdroji reklamy (včetně přímých). Header bidding od R2B2 nepředstavuje pro vydavatele žádnou zátěž pro infrastrukturu ani na personální zajištění.

section image

Jak funguje

Na webu (v ad-serveru) stačí mít pro jednu reklamní pozici nasazený pouze jeden kód – kód R2B2. V něm jsou jak reklamní zdroje, které R2B2 využívá pro přivedení programatické poptávky, tak i přímé zdroje vydavatele.

Na první úrovni proběhne HB všech kanálů (přímých i integrovaných), které HB podporují. Na druhé úrovni může být volitelně postavena kaskáda všech kanálů (přímých i integrovaných), které HB nepodporují – pro maximální monetizaci reklamního prostoru.

section image

Řešení pro každého

Pro ty, kteří doposud nevyužívají header bidding má R2B2 vlastní řešení. V případě, že již máte nasazeno jiné header biddingové řešení (např. Prebid), je také možné do něj připojit reklamní poptávku od R2B2.

Pokud máte zájem o naše řešení nebo připojení, kontaktujte nás na e-mail partner@r2b2.cz.

Napsat e-mail na partner@r2b2.cz
section image