Header Bidding

Header bidding je způsob zapojení automatizovaných zdrojů reklamy (SSP) do mediálního prostoru. Rychlé, efektivní využití reklamního prostoru a maximalizaci zisku vám zajistí header bidding od R2B2.

intro image

V čem je výhodný

Pomocí metody header bidding je možné každé zobrazení reklamy prodat ve zvláštní aukci a to dokonce napříč různými zdroji reklamy (včetně přímých). Header bidding od R2B2 nepředstavuje pro vydavatele žádnou zátěž pro infrastrukturu ani nároky na personální zajištění.

section image

Jak funguje

Na webu (v ad-serveru) stačí mít pro jednu reklamní pozici nasazený pouze jeden kód – kód R2B2. V něm jsou jak reklamní zdroje, které R2B2 využívá pro přivedení programatické poptávky, tak i přímé zdroje vydavatele.

Na první úrovni proběhne HB všech kanálů (přímých i integrovaných), které HB podporují. Na druhé úrovni může být volitelně postavena kaskáda všech kanálů (přímých i integrovaných), které HB nepodporují – pro maximální monetizaci reklamního prostoru.

section image

Řešení pro každého

Pro ty, kteří doposud nevyužívají header bidding nabízí R2B2 svůj vlastní. V případě, že již header bidding využíváte (např. Prebid), je také možné do něj připojit reklamní poptávku od R2B2.

Pokud máte zájem o připojení, kontaktujte nás na e-mail partner@r2b2.cz.

Napsat e-mail na partner@r2b2.cz
section image