Pro novináře

R2B2 s.r.o. je česká nezávislá technologická společnost sídlící v Praze. Podniká v oblasti moderních reklamních technologií – v oboru, který se nazývá programatická reklama.

intro image

Programatická reklama je založena na principu celosvětového propojení obrazovek, médií a reklamních zadavatelů do jediného ekosystému. Svým dosahem kopíruje globální rozšíření Internetu a jeho penetraci do zařízení všech druhů.

Umožňuje realizaci reklamních kampaní v reálném čase napříč kontinenty, dokáže cílit inzeráty na jednotlivé příjemce a odstraňuje procesní bariéry.

Více o programatické reklamě na Wikipedii.

section image

Posouváme hranice reklamy

R2B2 funguje v programatickém ekosystému jako reklamní siť s dosahem na všechny obrazovky – televize, počítače a mobilní zařízení. Význam této sítě spočívá v konsolidaci reklamního prostoru a standardizaci jeho procesů a formátů na všech typech obrazovek.

S velkým důrazem se věnuje inteligentnímu a udržitelnému propojení online reklamy s televizí. Má za sebou téměř dva roky úspěšného provozu a několik českých a jedno světové prvenství v oblasti reklamních inovací.

Síť R2B2 má dosah na cca 90 % klasických online zařízení a zásah na cca 20–25 % domácností skrze adresovatelné televizory.

Tým, který stojí za R2B2 se zabývá automatizacemi od roku 2006. Technologická společnost vzešla z inspirativního prostředí pražského ČVUT, na které má doposud úzkou vazbu. 70 % týmu tvoří jeho absolventi nebo studenti.

section image

Společnost R2B2 se stala vůbec prvním vítězem prestižní mezinárodní soutěže HbbTV Awards pořádané celosvětovou asociací pro HbbTV.

Nominovaným produktem, se kterým společnost uspěla, bylo header-biddingové řešení R2B2 AYM, které umí propojit poptávku programatické reklamy mimo jiné i do HbbTV. R2B2 AYM byl oceněn v kategorii „Nejlepší využití HbbTV pro reklamu”.

section image

Tiskové zprávy

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, představuje nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Inzerenti mohou programaticky oslovit uživatele mobilních zařízení podle značky a modelu jejich telefonu. Jako první si tento typ cílení ve své kampani vyzkoušela společnost Samsung.

Po půl roce od spuštění je generátor nativní reklamy od společnosti R2B2 pravidelně využíván desítkami agentur a zadavatelů. Celkově v něm vzniklo několik set kreativ.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Ve své kampani jej jako první využila společnost Skylink.

Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.