Branding využívá největší plochu webové stránky, což je její pozadí. Svým rozměrem 2000×1400 px pokryje i velké počítačové obrazovky. Branding často používají pro své kampaně velcí inzerenti, protože je vhodný pro brandovou propagaci a na jeho ploše dobře rezonují i složitější reklamní scénáře.
Branding může být rozšířen o speciální funkce a efekty Rich Media, které zahrnují například animované překrývání dvou vrstev ovlivňované pohybem myši, video.
Kreativu pro R2B2 Branding si vytvoříte sami v běžném grafickém editoru. Při tvorbě kreativy pro Branding je důležité dodržet pravidlo, že datová velikost obrázku musí být vždy menší než 350 kB. Pokud je vaše kreativa větší, doporučujeme použít online nástroj TinyPNG, který dokáže obrázek zmenšit až o 70 % bez viditelné ztráty kvality. HTML verze může mít datovou velikost do 450 kB.