Branding

Největší formát v online reklamě

Popis

Branding využívá největší plochu webové stránky, což je její pozadí. Svým rozměrem 2000×1400 px pokryje i velké počítačové obrazovky. Branding často používají pro své kampaně velcí inzerenti, protože je vhodný pro brandovou propagaci a na jeho ploše dobře rezonují i složitější reklamní scénáře.

Branding může být rozšířen o speciální funkce a efekty Rich Media, které zahrnují například animované překrývání dvou vrstev ovlivňované pohybem myši, video.

Tvorba kreativy

Kreativu pro R2B2 Branding si vytvoříte sami v běžném grafickém editoru. Při tvorbě kreativy pro Branding je důležité dodržet pravidlo, že datová velikost obrázku musí být vždy menší než 350 kB. Pokud je vaše kreativa větší, doporučujeme použít online nástroj TinyPNG, který dokáže obrázek zmenšit až o 70 % bez viditelné ztráty kvality. HTML verze může mít datovou velikost do 450 kB.

Ke stažení

Technická specifikace

  • Rozměry kreativy 2000×1400 px
  • Formáty JPG, PNG, GIF, HTML5
  • Maximální datová velikost 350 kB / 450 kB* *platí pro formát HTML5
  • Lze nakupovat přes DSP Adform (R2B2 Premium Online) + Google Marketing Platform a AppNexus