K nákupu reklamního prostoru potřebujete účet v online nákupní platformě, která se v případě programatické reklamy nazývá DSP (demand side platform). Níže najdete některé z nich.
V reklamní síti R2B2 můžete inzerovat pomocí displayové reklamy, nejpoužívanějšího typu online inzerce. Programatika, na jejímž principu nákup v síti R2B2 funguje, poskytuje inzerentům možnost cílit svou reklamu na konkrétní uživatele a diváky.
K nákupu reklamního prostoru potřebujete účet v online nákupní platformě, která se v případě programatické reklamy nazývá DSP (demand side platform). Níže najdete některé z nich.
Jednotlivá DSP mají v sobě integrované všechny části, které potřebujete k inzerci. Zvládnete v nich vše od plánování až po konečné vyhodnocení a optimalizaci kampaní. Nejčastější nákupní model v RTB reklamě je CPM (cost per mile) neboli cena za tisíc zobrazení. DSP vám však dají možnost zvolit si i jiné modely, například CPC (cost per click), CPA (cost per acquisition) nebo ROAS (return on ad spend).
S inzercí v reklamní síti R2B2 oslovíte většinu uživatelů českého a slovenského internetu na velkých zpravodajských kanálech, společenských online magazínech i tematických webech s konkrétními cílovými skupinami. Mimo internetové prohlížeče můžete svou reklamu ukázat i na televizních obrazovkách během vysílání na celostátních stanicích v Česku i na Slovensku.