Jak inzerovat v síti R2B2

V reklamní síti R2B2 můžete inzerovat pomocí displayové reklamy, nejpoužívanějšího typu online inzerce. Programatika, na jejímž principu nákup v síti R2B2 funguje, poskytuje inzerentům možnost cílit svou reklamu na konkrétní uživatele a diváky.

intro image

Co potřebujete k inzerci

Nákup reklamního prostoru probíhá přes online nákupní platformu, která se v případě programatické reklamy nazývá DSP (demand side platform).

section image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • Jak probíhá nákup

    Jednotlivá DSP mají v sobě integrované všechny části, které potřebujete k inzerci. Zvládnete v nich vše od plánování až po konečné vyhodnocení a optimalizaci kampaní. Nejčastější nákupní model v RTB reklamě je CPM (cost per mile) neboli cena za tisíc zobrazení. DSP vám však dají možnost zvolit si i jiné modely, například CPC (cost per click), CPA (cost per acquisition) nebo ROAS (return on ad spend).

    section image

    Kdo uvidí vaši reklamu

    S inzercí v reklamní síti R2B2 oslovíte většinu uživatelů českého a slovenského internetu na velkých zpravodajských kanálech, společenských online magazínech i tematických webech s konkrétními cílovými skupinami. Mimo internetové prohlížeče můžete svou reklamu ukázat i na televizních obrazovkách během vysílání na 13 celostátních stanicích v Česku i na Slovensku.

    section image