Push 2 Play

Kombinace televizního banneru
a videa v jedné reklamě

  • Pokročilé cílení
  • Online řízení kampaně z jednoho místa a v reálném čase
  • Okamžité statistiky
  • Proklik na video reklamu
  • Velký zásah televizních diváků
  • Cílení
  • HbbTV

Popis

Banner s funkcí Push 2 Play se objevuje v pravém dolním rohu televizní obrazovky. Jeho účelem je diváka upoutat a přimět ho k interakci. Stisknutím červeného tlačítka na ovladači si tak sám spustí a přehraje videoreklamu. Tu je možné přeskočit, po jejím skončení dále pokračuje televizní program.

Společně s pokročilými možnostmi cílení se reklamní sdělení dostane k požadovanému publiku a zvyšuje tak pravděpodobnost úspěšné konverze. Dostupné statistiky dávají lepší možnost správy reklamní kampaně v televizi.

Stáhněte si media kit pro Push 2 Play

Tvorba kreativy

Na své straně si vytvoříte videospot a banner dle požadavků technické specifikace. Připravené video zašlete na náš email partner@r2b2.cz. Následně dojde k jeho schválení a zaslání URL odkazu na video. Poté nahrajete banner do Adform DSP a přidáte obdržený URL odkaz na video. Pro správné zobrazení Push 2 Play v HbbTV, prosím, využijte inventory R2B2 HbbTV. Po nahrání banneru dojde k jeho schvalovacímu procesu ze strany R2B2.

Proč musíme vaši kreativu do HbbTV schvalovat?

Reklama v HbbTV se zobrazuje na televizních obrazovkách, kde reklamní obsah podléhá etickému kodexu reklamy. Proto i my jsme povinni dodržovat tento kodex a zodpovídáme za veškerý obsah reklamy, který se skrze naši reklamní síť dostane na televizní obrazovky.

Ke stažení

Technická specifikace

  • Lze nakupovat přes DSP Adform (R2B2 HbbTV inventory)

Banner

  • Rozměry kreativy 320×240 px nebo 300x300 px
  • Podporované formáty JPG, PNG, GIF
  • Datová velikost JPG, PNG max 250 kB, animovaný GIF max 100 kB

Video

  • Podporované formáty videa MP4, WEBM
  • HD rozlišení 1280×720 px, bitrate min. 1500
  • Zvuk AAC 48 kHz, max 16,5 dB
  • Délka max. 60 vteřin

Dostupné televizní stanice

Prima, Prima COOL, Prima KRIMI, Prima LOVE, Prima MAX, Prima ZOOM, Óčko, Óčko Star, TV Šlágr, Retro Music TV, Markíza, Dajto, Doma

Případové studie

Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.

Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.

Agentura TRIAD chtěla kampaní zvýšit povědomí o cideru Kingswood prostřednictvím „pohodového” klipu. Jako ideální možnost se nabízelo oslovení televizních diváků, u kterých se předpokládá, že u televize relaxují.

Společnost R2B2 jako první v České republice otestovala možnost IP retargetingu v HbbTV. Cílem výzkumu bylo otestování využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení programatické reklamy mezi počítači, mobilními zařízeními a televizory.