Outstream

Když je video reklama i na jiných reklamních pozicích

  • Video reklama v textovém obsahu webu
  • Nepřehlédnutelné v obsahu
  • Lepší zásah na čtenáře

Popis

Formát Outstream je příležitostí, jak na Internetu oslovit publikum video reklamou také mimo servery s video obsahem. Inzerent může s tímto formátem oslovit například čtenáře článků. Reklamní sdělení, které se umisťuje právě do textového obsahu se zobrazí při skrolování čteného textu.

Tvorba kreativy

Videospot si vytvoříte na vlastní straně dle požadavků technické specifikace. Ten dále nahrajete do své nákupní platformy DSP. Pro správné využití formátu Outstream zvolte prosím jeho umístění – Outstream. Tuto možnost si vyberete po výběru inventory R2B2 Premium Online.

Technická specifikace

  • Datová velikost max. 20 MB
  • Podporované formáty MP4, WEBM
  • Zvuk AAC 48 kHz, max. 16,5 dB
  • Maximální délka videa je 1:30 minut
  • Lze nakupovat přes DSP Adform (inventory R2B2 Premium Online), Google Marketing Platform (DoubleClick Bid Manager), AppNexus a 4Finance

Rozměry kreativy

  • HD 1280×720 px
  • Full HD 1920×1080 px

Případové studie

Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.